به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته ملی روابط عمومی، گروه مطالعات روابط عمومی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، دو وبینار تخصصی را برگزار میکند.
منصور ساعی، مدیر گروه مطالعات روابط عمومی، با اعلام این خبر، گفت: وبینار نخست با عنوان «مدیریت رسانههای اجتماعی در روابط عمومی» با ارائه دکتر حسین امامی، عضو شورای مدیریت گروه مطالعات روابط عمومی و مدرس و پژوهشگر روابط عمومی و رسانههای اجتماعی، از ساعت 10 تا 12 صبح روز دوشنبه 26 اردیبهشتماه برگزار میشود
او افزود: همچنین وبینار دیگری نیز با عنوان «روابط عمومی در جامعه پلتفرمی» با ارائه دکتر پدرام الوندی، پژوهشگر مطالعات ارتباطی و رسانه، برنامهریزی شده که از ساعت 10 تا 12 صبح روز یکشنبه اول خردادماه، برگزار خواهد شد.
مدیر گروه مطالعات روابط عمومی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در ادامه افزود: شرکت در این وبینارها برای علاقهمندان، آزاد و رایگان است.
ساعی به برنامههای سال ۱۴۰۱ گروه مطالعات روابط عمومی اشاره کرد و گفت: امسال دورهها و کارگاههای تخصصی و ترمیک و فصلی روابط عمومی را برنامهریزی کردهایم که عناوین و محتوای آنها بر مبنای نیازهای واقعی و جدید روابط عمومی سازمانهای دولتی و خصوصی تدوین شده است.
ساعی افزود: پس از نهایی شدن برنامههای این دوره آموزشی، جزئیات و شرایط ثبت نام در آن به اطلاع علاقهمندان میرسد.
گروه علمی- تخصصی مطالعات روابط عمومی با برگزاری اولین نشست داخلی در تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، فعالیت خود را ذیل انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات آغاز کرد تا به صورت مسألهمحور به انجام مطالعات علمی و فعالیتهای آموزشی و تخصصی در حوزه روابط عمومی بپردازد.
فعالیت رسمی این گروه نیز پس برگزاری آیین گشایش در تاریخ 4 اسفندماه و صدور احكام اعضای شورای مدیریت و دبیر گروه از سوی رئیس انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در تاریخ 7 اسفندماه، آغاز شده است.