- مطالعة پیمایشی دربارۀ اعتبار رسانههای خبری در میان شهروندان تهرانی در جریان تحولات اجتماعی قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری ١٣٨٨
علی ربیعی، معصومه اسماعیلی
- مطالعه تطبیقی قوانین تبلیغات تجاری
محمدرضا رسولی
- عوامل موثر بر جریان مدیریت خبر در ایران “مطالعه موردی اخبار سایت الف در موضوع آقای کردان”
ابوالفضل فاتح، مهدی ادیبان
- بررسی تاثیر دو مولفه نحوی وجهیت و تعدی در بازنمود خود و دیگری ، در متون مطبوعاتی در چارچوب تحلیل گفتمان انتقادی
اعظم استاجی، زهرا حامدی شیروان
- تدوین مدل انتشار اطلاعات در زمینه انحرافات اجتماعی از طریق رسانه ملی ایران
سید علی رحمان زاده
- تصویر ایران در مطبوعات آمریکا تحلیل محتوای مجله های تایم و نیوزویک در دورههای هفتم و نهم ریاست جمهوری ایران
محمدمهدی فرقانی، مهرناز رحیمی
- تحلیل بر بازنمود گفتمان مشروعیت وبری در متن رسانهای مطالعه موردی مستند سفر انقلابی از کریستین امان پور- سی ان ان
علی اصغر سلطانی، سبحان یحیایی
- تبیین نقش نظارتی رسانهها با تاکید بر نقش رسانه ملی
سید نصراله ساداتی